450 lóerős lett az új 2-es kupé BMW csúcsmodellje
A 3 literes 6 hengeres benzines egységben találtak még 76 eddig szunnyadó lóerőt.
A 3 literes 6 hengeres benzines egységben találtak még 76 eddig szunnyadó lóerőt.
Az újdonság első körben három benzines és egy gázolajos változatban érhető el.
Immár hazánkban is rendelhető a hátsókerék-hajtású és akár 6 hengeres erőforrású izgalmas új kompakt.
Igen erős 6 hengeres biturbó motor elöl, hajtás hátul – ez lehet az új M2 sikerreceptje.
Vázoljuk, hogy hogyan festhet a pár napja leleplezett 2-es kupé nyitható tetejű változata.
A háromféle változatban debütáló újdonság a későbbiekben várhatóan kézi váltóval is elérhető lesz.
Az újdonság sorozatgyártása idén nyár végén kezdődik majd meg.
A komoly vezetési élményre a hatalmas teljesítmény és az alacsony tömeg jelenthet garanciát.
A már itthon is rendelhető BMW-újdonság legolcsóbb változatában egy 140 lóerős benzinmotor dolgozik.
Itt a megoldás azok számára, akik az új modellt még az M235i verzióban sem találják kellően izgalmasnak.
A bajor gyártó az eddigieknél nagyobb energiasűrűségű akkumulátort szerel a kompakt autóba.
Mindenesetre a nagyjából száz méter, amit így végigcsinált a "portfoliójában" jól mutat majd.
Nyitott tetővel és maximumra feltekert fűtéssel vágtunk neki a napsütéses télies napoknak, hogy kiderítsük: érdemes-e ilyen extrém formában némi D-vitamint begyűjteni? Ebben egy 2-es BMW volt a társunk, amelyből stílszerűen 2 dolog hiányzik.
Egyterű, hétüléses és elsőkerék-hajtású autókkal bővítette mostanában a palettáját a propelleres márka. Szerencsére nem vesztették el teljesen a fonalat, és előálltak a kínálatuk egyik legizgalmasabbnak tűnő darabjával. A bajorok legkisebb M-es modelljére kicsit sokat kellett várni, de úgy tűnik megérte.
Az M235i RS ugyanúgy megállja a helyét a versenypályán, mint a közúton.
A bajorok legkisebb kupéját már sportosabbra faragták az M GmbH szakemberei.